مصاحبه آرشیو خبر ها
سیاست ترانسفرینگ یووه فرقی با گذشته نكرده!

سیاست ترانسفرینگ یووه فرقی با گذشته نكرده!

دلیل جذب ماتیاس دلیخت و بهترین گزینه از میان ایكاردی و هیگواین، مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های الساندرو لوكارلی مدافع سابق باشگاه‌های پارما، فیورنتینا، جنوا، پالرمو، لیورنو، رجینا، سیه‌نا و پیاچنتزا در گفتگوی تلفنی با رادیو TMW است.

 

 

در بازار نقل و انتقالات تابستانی مهاجمان همیشه بیش از سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند و بالاتر ارزش‌گذاری می‌شوند اما این اتفاق به خاطر آن است كه مدافع قدرتمند در فوتبال امروز دنیا كمتر به چشم می‌خورد. دیوانه‌بازی‌های بازار بیشتر اطراف بازیكنان هجومی دیده می‌شود. اگر روزگاری یوونتوس در اندیشه این بود كه چگونه بهتر از همه دفاع كند و بهترین گزینه‌ها برای ساختن سدی بتونی كدامند، امروز نیز آنها علی‌رغم صحبت‌های فراوان در خصوص تغییر شیوه بانوی‌پیر در فصل آتی، همچنان تقویت كردن و در اوج نگه‌داشتن نقطه قوت‌شان را فراموش نكرده‌اند. آمدن دلیخت به این تیم بار دیگر نشان داد، یووه با سرمایه‌گذاری روی این مدافع جوان، در امتداد همان ارزش‌هایی حركت می‌كند كه حتی با وجود تغییر در برخی از محورهای آن، همچنان برایش كلیدی و تغییر ناپذیر محسوب می‌شوند. 
ایكاردی بی‌تردید یكی از بهترین مهاجمان خارجی در فوتبال ایتالیا است. با این حال اگر یكی از تصمیم‌گیران یووه بودم و شاهد بازگشت هیگواین به تیم و اصرارش برای ماندن در این تیم بودم؛ ترجیح می‌دادم از میان این دو گزینه آرژانتینی به هیگواین اعتماد كنم. او مهاجمی است كه ساری به خوبی با ویژگی‌های فنی و شخصیتی‌اش آشناست. هیگواین انگیزه و شادابی فوق‌العاده‌ای را در روزهای اخیر در تمرینات از خود نشان داده و تمام ضمانت‌هایی را كه می‌توان از یك بازیكن در ابتدای فصل انتظار داشت را یك‌جا در خود جای داده است. اما ایكاردی در مسیری دیگر ایستاده است؛ تا همین دو سال پیش او در اینتر یك «بُت» بود. هیچ‌كس فكرش را هم نمی‌كرد كه چنین آینده‌ای برای او رقم بخورد و اینتر اینچنین او را طرد كند. در واقع همسر و مدیربرنامه‌هایش هرگز نتوانست از موكلش به خوبی پشتیبانی و او را در مسیری صحیح هدایت كند. او یك دارایی مهم برای حال و آینده تیمش به حساب می‌آمد، سرمایه‌ای كه به راحتی سوخت. چنین گزینه‌ای، با توانمندی‌های فنی سقوط كرده‌اش با چه تضمیمنی می‌تواند در یوونتوس حضور یابد و موفق باشد؟ انتخاب من ال‌پیپیتا است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: